Om SMB Accounting


Vår historie og filosofi
SMB Accounting AS ble startet i 2013 av Øyvind Schumacher Sundsbø, som da hadde jobbet som regnskapsfører i 9 år. SMB Accounting er økonomisk solide, og vi er ekspansive. Vi har primært oppnådd vår vekst gjennom å levere gode tjenester som gjør at vi blir anbefalt videre av våre kunder. Sentral lokalisering i Sandvika og høy tilgjengelighet for kundene i Bærum og Asker bidrar ytterligere til vår vekst.Vår filosofi er at regnskapsføring er et partnerskap hvor man må samarbeide for å oppnå godt resultat for kunden. SMB Accounting AS har vokst hvert år siden det ble etablert og tar til seg nye kunder etter en grundig vurdering av om man er riktig for hverandre.
Vi er i god vekst, er unge og ambisiøse, sultne på nye kunder og lover maks service! Vi erfarer at all tjenesteyting handler om menneskene som samarbeider og om kjemi og tillit. For at vi skal levere solid og oppnå den tilliten hos våre kunder, er alle våre medarbeidere er høyt utdannede og har bred økonomisk kompetanse og erfaring.
Øyvind Schumacher Sundsbø- Autorisert regnskapsfører og daglig leder i SMB Accounting
Høy faglig kompetanse
Øyvind innså også tidlig at han ville drive et regnskapsbyrå med fokus på høy faglig kompetanse. Derfor har SMB Accounting kun autoriserte regnskapsførere som kundeansvarlige – folk som forstår økonomi og helhet og som kan rådgi kundene og øke lønnsomheten deres. Alle som ansettes i SMB Accounting må være autorisert regnskapsfører eller i posisjon til å kunne bli det gjennom ansettelsen hos oss, samt være egnet til å ha kundeansvar.

Styrker: Bredde og kontroll
SMB Accounting leverer naturligvis alle «standard» regnskapstjenester. Men vi kan gjerne gjøre noe mer for deg enn det. Med vår høye faglig kompetanse hos stabile og erfarne kundeansvarlige kan vi være din partner og økonomiske rådgiver. Vi har bred kunnskap og erfaring med effektivisering av arbeidsflyt ved teknologiorientert automatisering og effektivisering av de tradisjonelle regnskapsfunksjonene i moderne, skybaserte regnskapssystemer. Det frigjør tid for oss til i stedet å fokusere på «business intelligence»: god rapportering, oversikt, innsikt, kontroll.
Det gir også deg mer tid til å jobbe med dine egne kunder og marked, gjøre det du er god på, det gir deg økt lønnsomhet, større soliditet og økonomisk trygghet.

Metode: digitale, tilgjengelige og personlige
SMB Accounting jobber vi heldigitalt i de mest brukte, skybaserte regnskapssystemene.
Sentral lokalisering med høy tilgjengelighet for våre kunder er noe SMB Accounting vektlegger.
Vi er allsidige i vår tilnærming til kundeforholdet, har vårt fokus og vår styrke på kundedialog, personlig forhold til kunden, kundeforståelse og kundebehov. Vi jobber «integrert» og fortrolig med kundene, jobber for deg, framsnakker deg, bidrar med nye kunder og økt anerkjennelse.
Jobbe hos oss eller med oss?
Vi er alltid interessert i å høre fra potensielle medarbeidere som vil skape verdi for våre kunder, eller regnskapsfirma som vil selge sin portefølje.
Eller kontakt oss direkte:
