24SevenOffice

Det er mange fordeler ved å benytte ett digitalt regnskapssystem. Da vil selskapet alltid være tilgjengelig for deg, og du kan raskt sjekke nøkkeltall og sende fakturaer på farten.

Samtidig slipper du alle de fysiske papirene og bilagene du før måtte ha liggende rundt. Samtidig kan du raskt og enkelt ta bilde av kvittering i appen før du roter de bort.

 
24sevenoffice benyttes av SMB accounting - regnskapsføring

Les mer om 24SevenOffice i våre artikler her:

 

Bedre oppfølging av fakturaer

Fordelene ved bruk av et digitalt regnskapssystsem er mange. Med faktura, regnskap og CRM i samme system har du alltid oversikt. Fakturaer sendes fra 24SevenOffice, og når betalinger inntektsføres kan du direkte linke de mot utsendt faktura slik at den blir registrert betalt. Om du tillegg setter opp direkte remitering i banken og KID-nummer, gjøres denne prosessen automatisk. Du vil derfor lett ha oversikt over hva som er ubetalt av dine kunders fakturaer. På samme måte på fakturaene du mottar, vil kunne listes opp og vise deg status på ubetalte fakturaer så fort de er registrert i systemet.

CRM-systemet vil også alltid inneholde alle posteringer på den aktuelle kunden/leverandøren. Så hvis du trenger å slå opp i en gammel fakture, kan du bla deg frem fra kundekortet.

Når fakturaene også sendes fra regnskapssystemet, vil det spares mye tid i bokføringen. Har du separat fakturaprogram må fakturaene manuelt bokføres i 24SevenOffice. Dette medfører mer arbeid enn om systemet kan fikse alt for deg så fort du trykker «fakturer».

Digitalt regnskapssystem med tekniske nyvinninger

Med avansert AI- og OCR-teknologi, gjøres mye av bilagshåndteringen automatisk. Kvitteringer og fakturaer scannes inn eller sendes på mail til systemet, og systemet kan kjenne igjen mye av informasjonen. For regnskapsfører gjenstår da bare å kontrollsjekke informasjonen. Slik får opp regnskapsfører tilgang til bilagene dine samme sekund som du sender inn til 24SevenOffice. Det er slutt på å måtte postlegge fysiske kvitteringer og vente til de kommer frem.

Med 24SevenOffice mobil har du også muligheten til å registrere timer, sende faktura, sjekke nøkkeltall og få tilgang til kundekortene dine på farten. Du vil derfor få ett meget fleksibelt kontor, så lenge du har en mobil eller PC og internett. Det finnes også en app hvis man heller ønsker det.

Som regnskapsfører for en rekke håndverkere, ser vi at spesielt folk ute i felt drar nytte av tilgjengeligheten. Man slipper å dra tilbake til kontor for å fullføre timelister eller lage utleggsrapporter, de kan løse det på plass.

 

Lønn

Det er alltid viktig at lønn blir korrekt. Når du eller dine ansatte har digital timeføring. reiseregning og utlegg direkte i 24SevenOffice går man ikke glipp av noe. Når rapportene er fyllt ut og godkjent, vil de legge seg på den respektive ansattreskontroen og komme med på neste lønnskjøring. Lønnskjøringen kan du også sende direkte til banken, slik at du kan betale alle de ansatte med få tastetrykk. Du vil også her kunne se samtlige transaksjoner, lønnskjøringer og rapporter registrert på den ansatte via CRM-systemet. Lett og smidig!

 

CRM

Jo større bedriften din blir, jo flere kunder, ansatte og leverandører må du holde kontroll på. Ved å lagre kundekort i 24SevenOffice, har du alltid informasjonen tilgjengelig. Du kan derfor knytte kontaktene dine opp mot fakturaer og lagre kontrakter og dokumenter digitalt rett i kundekortet. Og da har du full kontroll på både informasjon, økonomi og avtaler med den spesifikke motparten.

Hvis du vil vite mer om hva vi og 24SevenOffice kan gjøre for deg og din bedrift, ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat.

Hva kan vi hjelpe deg med?

La oss snakke sammen om hvordan vi kan samarbeide. Alle henvendelser håndteres uforbindtlig, raskt og konfidensielt.

Eller kontakt oss direkte:

oyvind_regnskapsfoering_smba

Øyvind Schumacher Sundsbø

Autorisert regnskapsfører

 osm@smba.no
 (+47) 997 26 668

Regnskap ses ofte som ett unødvendig onde, med krøllete kvitteringer, rotete papirer og manglende oversikt. Våre kunder derimot, tenker med glede på regnskapet sitt. For mange av våre kunder er årsaken til dette 24SevenOffice. Dette er et heldigitalt regnskapsprogram som SMB Accounting med suksess har introdusert til en rekke av sine kunder. 24SevenOffice er ett norsk selskap som hele tiden utvikler seg i takt med det norske behovet. Systemet er ett komplett system som lar bedrifter samle mange deler av driften sin i ett og samme system. Og systemet gjør automatisk mye av jobben, som gjør at du kan fokusere på det du er god på; drive bedriften din!

Digital hverdag, du er alltid ajour

24SevenOffice får man regnskapsføring, fakturering, CRM, lagerstyring, timeregistrering, digitalt filarkiv, reiseregninger, prosjektstyring med mer… Systemet generer lettfattelige og gode rapporter som bedriften kan bruke til å ta nødvendige styringsvalg for sin drift. Samtidig jobber bedriften og regnskapsfører i sanntid i samme system, som gjør samarbeidet enklere enn noen gang. Det er slutt på å postlegge store bunker bilag eller den månedlige turen til kontoret for å levere bilagene. Nå går bilagslevering digitalt, via epost eller mobil. Ta bilde av bilagene direkte etter kjøp eller videresend mottatt faktura på epost til systemet, og du slipper å tenke mer på dem. Systemer passer for både aksjeselskap og enkeltpersonsforetak.

CRM-systemet gir deg oversikt over dine kunder og leverandører, og du kan legge inn relevante kundekontrakter i CRM.

Med gode rutiner for levering av bilagene vil du alltid ha ett ajour regnskap som gir deg stålkontroll på selskapets økonomi. Du vil raskt kunne følge opp endringer i selskapets økonomi, da du hele tiden har nyeste tall tilgjengelig.

Arbeidsflyt og automatisering

Når alt går digitalt, blir en av fordelene at du alltid har tilgang til regnskapet fra hvor som helst, hele tiden. Selv på farten eller i utlandet kan du følge med på selskapet. Med effektive arbeidsrutiner blir det enkelt å få fakturaene rett i systemet, og alt du trenger å gjøre er å godkjenne betalingen. 24SevenOffice snakker med banken og ordner med inn- og utbetalinger, og gir deg beskjed hvis det er noe mer du må ta stilling til. Ansatte registrer sine reiseregninger enkelt direkte i systemet, og du setter opp rutiner for hvordan du vil at bedriften skal godkjenne disse for utbetaling.

Systemet har også en smart AI, som leser de digitale bilagene og automatisk legger inn relevant informasjon. Det er slutt på å taste inn KID-nummere, og systemet holder styr på dine utestående fakturaer. Mye manuelt arbeid spares, noe som gir mindre tid brukt på regnskap. For mange av våre kunder har dette resultert i lavere kostnader. Andre kunder igjen velger heller å outsource mer av økonomi-jobben til oss, som gjør at de får flere tjenester til samme pris.

Komplett pakke

24SevenOffice tilbyr en komplett pakke for det du trenger for økonomien i selskapet. SMBA Accounting er partner av 24SevenOffice, og vi ordner alt du trenger direkte via oss. Ta kontakt med oss, så finner vi en løsning som passer din bedrift.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *