Regnskap ses ofte som ett unødvendig onde, med krøllete kvitteringer, rotete papirer og manglende oversikt. Våre kunder derimot, tenker med glede på regnskapet sitt. For mange av våre kunder er årsaken til dette 24SevenOffice. Dette er et heldigitalt regnskapsprogram som SMB Accounting med suksess har introdusert til en rekke av sine kunder. 24SevenOffice er ett norsk selskap som hele tiden utvikler seg i takt med det norske behovet. Systemet er ett komplett system som lar bedrifter samle mange deler av driften sin i ett og samme system. Og systemet gjør automatisk mye av jobben, som gjør at du kan fokusere på det du er god på; drive bedriften din!
Digital hverdag, du er alltid ajour
I 24SevenOffice får man regnskapsføring, fakturering, CRM, lagerstyring, timeregistrering, digitalt filarkiv, reiseregninger, prosjektstyring med mer… Systemet generer lettfattelige og gode rapporter som bedriften kan bruke til å ta nødvendige styringsvalg for sin drift. Samtidig jobber bedriften og regnskapsfører i sanntid i samme system, som gjør samarbeidet enklere enn noen gang. Det er slutt på å postlegge store bunker bilag eller den månedlige turen til kontoret for å levere bilagene. Nå går bilagslevering digitalt, via epost eller mobil. Ta bilde av bilagene direkte etter kjøp eller videresend mottatt faktura på epost til systemet, og du slipper å tenke mer på dem. Systemer passer for både aksjeselskap og enkeltpersonsforetak.
CRM-systemet gir deg oversikt over dine kunder og leverandører, og du kan legge inn relevante kundekontrakter i CRM.
Med gode rutiner for levering av bilagene vil du alltid ha ett ajour regnskap som gir deg stålkontroll på selskapets økonomi. Du vil raskt kunne følge opp endringer i selskapets økonomi, da du hele tiden har nyeste tall tilgjengelig.
Arbeidsflyt og automatisering
Når alt går digitalt, blir en av fordelene at du alltid har tilgang til regnskapet fra hvor som helst, hele tiden. Selv på farten eller i utlandet kan du følge med på selskapet. Med effektive arbeidsrutiner blir det enkelt å få fakturaene rett i systemet, og alt du trenger å gjøre er å godkjenne betalingen. 24SevenOffice snakker med banken og ordner med inn- og utbetalinger, og gir deg beskjed hvis det er noe mer du må ta stilling til. Ansatte registrer sine reiseregninger enkelt direkte i systemet, og du setter opp rutiner for hvordan du vil at bedriften skal godkjenne disse for utbetaling.
Systemet har også en smart AI, som leser de digitale bilagene og automatisk legger inn relevant informasjon. Det er slutt på å taste inn KID-nummere, og systemet holder styr på dine utestående fakturaer. Mye manuelt arbeid spares, noe som gir mindre tid brukt på regnskap. For mange av våre kunder har dette resultert i lavere kostnader. Andre kunder igjen velger heller å outsource mer av økonomi-jobben til oss, som gjør at de får flere tjenester til samme pris.
Komplett pakke
24SevenOffice tilbyr en komplett pakke for det du trenger for økonomien i selskapet. SMBA Accounting er partner av 24SevenOffice, og vi ordner alt du trenger direkte via oss. Ta kontakt med oss, så finner vi en løsning som passer din bedrift.