24SevenOffice

Det er mange fordeler ved å benytte ett heldigitalt regnskapsprogram. Da vil selskapet alltid være tilgjengelig for deg, og du kan raskt sjekke nøkkeltall og sende fakturaer på farten. Samtidig slipper du alle de fysiske papirene og bilagene du før måtte ha liggende rundt. Samtidig kan du raskt og enkelt ta bilde av kvittering i appen før du roter de bort.

24SevenOffice-Meny-til-rapporter.PNG

Les mer om 24SevenOffice i våre artikler her:


Bedre oppfølging av fakturaer

Med faktura, regnskap og CRM i samme system har du alltid oversikt. Fakturaer sendes fra 24SevenOffice, og når betalinger inntektsføres kan du direkte linke de mot utsendt faktura slik at den blir registrert betalt. Om du tillegg setter opp direkte remitering i banken og KID-nummer, gjøres denne prosessen automatisk. Du vil derfor lett ha oversikt over hva som er ubetalt av dine kunders fakturaer. På samme måte på fakturaene du mottar, vil kunne listes opp og vise deg status på ubetalte fakturaer så fort de er registrert i systemet.

CRM-systemet vil også alltid inneholde alle posteringer på den aktuelle kunden/leverandøren. Så hvis du trenger å slå opp i en gammel fakture, kan du bla deg frem fra kundekortet.

Når fakturaene også sendes fra regnskapssystemet, vil det spares mye tid i bokføringen. Har du separat fakturaprogram må fakturaene manuelt bokføres i 24SevenOffice. Dette medfører mer arbeid enn om systemet kan fikse alt for deg så fort du trykker "fakturer".

Tekniske nyvinninger

Med avansert AI- og OCR-teknologi, gjøres mye av bilagshåndteringen automatisk. Kvitteringer og fakturaer scannes inn eller sendes på mail til systemet, og systemet kan kjenne igjen mye av informasjonen. For regnskapsfører gjenstår da bare å kontrollsjekke informasjonen. Slik får opp regnskapsfører tilgang til bilagene dine samme sekund som du sender inn til 24SevenOffice. Det er slutt på å måtte postlegge fysiske kvitteringer og vente til de kommer frem.

Med 24SevenOffice mobil har du også muligheten til å registrere timer, sende faktura, sjekke nøkkeltall og få tilgang til kundekortene dine på farten. Du vil derfor få ett meget fleksibelt kontor, så lenge du har en mobil eller PC og internett. Det finnes også en app hvis man heller ønsker det.

Som regnskapsfører for en rekke håndverkere, ser vi at spesielt folk ute i felt drar nytte av tilgjengeligheten. Man slipper å dra tilbake til kontor for å fullføre timelister eller lage utleggsrapporter, de kan løse det på plass.

Lønn

Det er alltid viktig at lønn blir korrekt. Når du eller dine ansatte har digital timeføring. reiseregning og utlegg direkte i 24SevenOffice går man ikke glipp av noe. Når rapportene er fyllt ut og godkjent, vil de legge seg på den respektive ansattreskontroen og komme med på neste lønnskjøring. Lønnskjøringen kan du også sende direkte til banken, slik at du kan betale alle de ansatte med få tastetrykk. Du vil også her kunne se samtlige transaksjoner, lønnskjøringer og rapporter registrert på den ansatte via CRM-systemet. Lett og smidig!

CRM

Jo større bedriften din blir, jo flere kunder, ansatte og leverandører må du holde kontroll på. Ved å lagre kundekort i 24SevenOffice, har du alltid informasjonen tilgjengelig. Du kan derfor knytte kontaktene dine opp mot fakturaer og lagre kontrakter og dokumenter digitalt rett i kundekortet. Og da har du full kontroll på både informasjon, økonomi og avtaler med den spesifikke motparten.


Hvis du vil vite mer om hva vi og 24SevenOffice kan gjøre for deg og din bedrift, ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat.

Her finner du oss

SMB Accounting AS

Rådmann Halmrasts vei 12, 4 etg, 1337 Sandvika

Org.nr: 999 544 177 MVA
Telefon: 21 42 41 50 / 33 22 29 34
E-post: post(a)smba.no

Tusen takk for at du tok kontakt!

Meldingen din har blitt sendt til SMB Accounting.

Lukk